Bestuurstalk 2
Bestuurstalk 2
Seizoen 2016-2017, oktober 2016
Als ik terugblik op de Bestuursvergadering van afgelopen week was het eigenlijk een hele gewone vergadering. We hebben de jaarstukken behandeld, als voorbereiding op de ALV van 14 november. We hadden financieel, maar ook anderszins (Lustrum!) een goed jaar. Wil je van de hoed en de rand weten, kom dan eens naar de ALV. Dit keer willen we graag na de pauze gebruik maken van input van jullie allemaal; dus komt allemaal.
Twee onderwerpen blijven echter “over” in mijn hoofd en zijn in mijn optiek bijzonder.
Als eerste: we hebben nog geen trainer kunnen vinden voor D6 en D8 en dat zit ons niet lekker!! Dus nogmaals een appèl op alle leden: ken je iemand, weet je iemand? Leg via Mayke Reimert contact. Ten tweede: De vrijwilligersactie rondom de Freek factor heeft veel positieve reacties opgeleverd. Das mooi en daar maken we graag gebruik van, bijvoorbeeld in de organisatie van het Spelregelcafé op 10 november! Leuk en nuttig om wat extra dingen te kunnen organiseren.
In de kern gaat het er natuurlijk om dat teams, trainingen en wedstrijddagen draaien en gezellig verlopen. Daarom op deze plek ook even aandacht voor de “basics”; de inzet van alle teams om zaken rondom de wedstrijden goed te regelen. Het opbouwen van velden, zaalwacht hebben, scheidsrechter zijn en na afloop van een speeldag uiteraard het opruimen! Das toch gewoon doodnormaal?! Toch was ‘t bij de eerste thuiswedstrijden geploeter en gestress voor de zaalwachters om zaken op orde te krijgen. Dat kan én moet dus beter. We rekenen hierbij op ieders inzet!
Tot slot: ik hoop dat jullie gemerkt hebben dat er aan de communicatie binnen ON gewerkt wordt. Teamfoto’s en verhalen komen in ieder geval op mijn Facebook langs! Binnenkort volgt er weer een nieuwsbrief. En als het goed is merken jullie op dat er vanaf deze week een bord bij de ingang naar de sportvelden in de Brug staat en waarop we mededelingen en aankondigingen doen. En in het kader van verbinden en gezelligheid – kom naar de Halloweenparty op 5 november in de Keyzer. Eigenlijk gewoon verplicht :-).
Lydia